Ребрендинг компанії
Команія Ітак, в грудні 2017 року, провела глобальний ребрендинг компанії, змінивши логотип, фірмовий стиль, а також ряд процесів, які впливали на ефективність бізнесу. Змін потребує ринок і прогрес, і компанія чітко слідує тенденціям, впроваджуючи інновації і розвиваючи нові напрямки у виробництві.
Оновлене зображення логотипу відповідає сучасним світовим трендам лаконічності і утилітарності в дуже щільному інформаційному полі.
Рестайлінг знака: тепер він краще читається, стає зрозумілим для зарубіжних партнерів. Невеликі зміни в формі фіксують цінності бренду: постійний розвиток, орієнтацію на вирішення, актуальність.
У логотипі відображена філософія бренду ITAK: інновації та лідерство, відкритість, постійний розвиток і актуальність рішень, ефективність і націленість на результат.
Інтегрований в знак графічний елемент у вигляді конюшини символізує успіх і підсилює слоган:
«Успіх там, де ми!»